15.000 persones es manifesten a Gandia contra les retallades als serveis públics.

El Consell de la Generalitat va aprovar el passat dia 5 de gener un gran paquet de retallades (publicat el dia 10), que suposa una nova agressió al personal de tot el sector públic i als serveis que es presten. És el major atac de la història; cap altra Comunitat ha realitzat una retallada d’aquest abast, per la qual cosa només ens queda contestar de forma contundent i conjunta a aquesta nova agressió. Considerem necessària una resposta dura i contundent de les treballadores i els treballadors del sector públic, del conjunt de la ciutadania per obligar el govern a rectificar.

La manifestació, convocada per la Junta de Personal del Departament de Salut de Gandia i la Plataforma per l’Ensenyament Pública de la Safor-Valldigna, va finalitzar a la plaça Major de Gandia. Davant l’Ajuntament, es va llegir un manifest. Des del BLOC-Compromís per Beniarjó donem les gràcies a la ciutadania de Gandia i la Safor-Valldigna que hui ha dit ben alt:

– NO a les retallades en els serveis públics!
– No a les retallades en educació!
– Depuració de les responsabilitats en el consell!