Estruch aposta per ampliar el col·lectiu, així com contribuir a dinamitzar l’activitat política i cultural del municipi.

L’Ajuntament vell de Beniarjó va acollir el passat dimecres 21 de novembre el congrés local del BLOC de Beniarjó. En ell es va elegir una Executiva Local que estarà encapçalada de nou per Marc Estruch i Morant, regidor i candidat a l’alcaldia el 2011. La secretaria d’Organització i Finances corre a càrrec de Rosa Montaner i Canet, mentre que el secretari de Comunicació serà el regidor Joan Josep Morant, membre també de la permanent del Consell Comarcal. Els acompanyaran Joan Francesc Simó i Carmen Morant.

El secretari local va iniciar el congrés fent un balanç de la legislatura i va valorar molt positivament l’augment en vots i regidors a les passades eleccions locals, on el BLOC va aconseguir un regidor més.

Des del BLOC de Beniarjó, Estruch va apostar per “ampliar el col·lectiu, així com contribuir a dinamitzar l’activitat política i cultural del municipi”.

El secretari local va voler animar “a sumar tota la gent que vulga contribuir al canvi polític al municipi, a la comarca i al país. No, evidentment, de qualsevol manera, sinó pensant en les persones i canviant la manera de fer política”. I és que Estruch va recordar el caràcter assembleari i obert del partit i el paper que han tingut moltes de les integrants del col·lectiu en la defensa de persones que es trobaven en situacions de des-protecció, en el cassos dels desnonaments al municipi. En eixe sentit, este mateix estiu el col·lectiu del BLOC de Beniarjó va aconseguir que el ple aprovara una moció al respecte i el darrer ple va tornar a demanar més mesures davant esta situació injusta, que vulnera els drets bàsics a tenir un habitatge.

Els i les participants al congrés van estar acompanyats per Ferran Escrivà, secretari d’Acció electoral comarcal, Alexandre Ruiz, responsable d’Innovació i Xarxes i Jordi Puig, secretari d’Organització comarcal.