La gent del col·lectiu del BLOC-Compromís per Beniarjó proposem una altra manera de fer política, altres relacions socials, en aquest període de crisi és més necessari que mai. En aquests temps tots estem obligats a treballar-hi, només cal mirar al teu voltant, per veure els problemes que la gent està patint.

Les persones necessitem actuar, influir sobre el nostre entorn per millorar-lo. El nostre col·lectiu intenta treballar en aquesta via. Volem que estiga obert a tothom, i apostem per l’associacionisme. Ens agradaria comptar amb tu i que vingueres a col·laborar amb nosaltres per aconseguir-ho. Intentem un canvi polític, ideològic i moral.

Volem que esteu informats d’allò que passa, però també que participeu en tot allò que li pertoca al nostre poble, és el nostre dret i deure com a veïns de Beniarjó.

Per tot açò hem iniciat aquesta acció de recollida de suggeriments, d’idees i inquietuds per transmetre-les allà on corresponga, a l’Ajuntament, a les Corts o, fins i tot, al Parlament de Madrid si fóra necessari.

També volem conèixer de primera mà els vostres problemes, escoltar-los i fer totes les accions que estiguen al nostre abast per poder-los solucionar.

És un primer contacte, però no volem que es quede sols ahí. Tenim la bústia  de suggeriments a l’antic ajuntament per fer-nos arribar tot allò que ens vulgueu comunicar, sense oblidar que també ho podeu fer directament a través dels nostres regidors Marc Estruch i Joan Morant, i també mitjançant el nostre correu electrònic beniarjo@bloc.ws, el facebook BLOC-Compromís Beniarjó o el web beniarjo.compromis.net.

Gràcies per la vostra atenció.