A l’últim plenari celebrat el 28 de novembre a l’Ajuntament de Beniarjó, es presentà una moció del Bloc-Compromís i del PSOE demanant que no es tancara la Ràdio Televisió Pública Valenciana, que es buscaren altres fórmules de viabilitat per al manteniment d’una ràdio i televisió pública valenciana, propera, plural i imparcial i donar ple suport als treballadors i les treballadores de RTVV.

Dels cinc representants que té el Partit Popular, al plenari hi eren quatre, l’alcalde Salvador Enguix, César Peiró, Mila Vicens i Carlos Domínguez. A l’hora de la votació de la moció, l’alcalde va dir que no anava a entrar en un debat amb el Bloc-Compromís i amb el PSOE, i que el grup popular anava a votar en contra de la moció.

D’aquesta forma, els representants a l’Ajuntament de Beniarjó del Partit Popular, van fer pinya amb els seus companys de les Corts Valencianes i amb els seus vots, varen recolzar el tancament de la Ràdio Televisió Pública Valenciana.

Per tant, junt al llistat dels Diputats del PP a les Corts Valencianes que varen votar a favor del tancament de la RTVV, cal afegir els quatre regidors del PP a l’Ajuntament de Beniarjó, com a co-responsables de la trista fi que ha tingut la nostra ràdio i televisió.

La votació de la moció fou el preludi del tancament de Canal Nou i Nou ràdio, al voltant de dotze hores després es produí l’apagada del senyal de Canal Nou.