En Marc Estruch Morant, Regidor de l’Ajuntament de Beniarjó i Portaveu del Grup Municipal del BLOC-COMPROMÍS PER BENIARJÓ,

EXPOSA:

Que a l’últim plenari municipal ja es va manifestar, per part del nostre grup municipal la preocupació i el dubte sobre si s’estava actuant de forma correcta amb el tractament de les antigues canonades de fibrociment, degut a la seva potencial perillositat sobre la salut.

Que hem rebut queixes de veïns, de que s’està manipulant este material al aire lliure, i ho hem comprovat (adjunte fotografies) i mantenim els nostres dubtes i preocupació de què s’estiga fent de la manera adequada..

Que no creiem que la millor forma de evitar possibles riscos per la salut que puga produir este material, siga el tornar a colgar-lo baix terra junt a les noves canonades.

SOL·LICITA:

Que s’inspeccione l’obra que s’està executant, el més prompte possible, per un tècnic qualificat i certifique que les accions que estan realitzant-se amb este material no aporta cap perill per a la salut, i en cas contrari que es procedeisca a la seua retirada amb totes les garanties de seguretat necessàries.

Beniarjó, a 2 d’abril de 2015

Marc Estruch Morant